»Nerazumno je, da morajo ljudje čakati, da se čakalni seznami najprej prečistijo.«
»Naše delo še ni končano. Ocenjujem, da je takih IT-napak v čakalnih seznamih še trikrat toliko.«
»Nujno je treba prečistiti čakalne sezname, prenoviti model e-naročanja, kajti ugotavljamo, da so podatki omejeno verodostojni.«
»Prevzeti morate odgovornost, da s pomočjo programerskih hiš očistite čakalne sezname, da pridemo do dejanske številke, koliko ljudi čaka.«
»Novo je določilo, da se pacient, ki se naroči preko eNaročanja, uvrsti v čakalni seznam takoj, kar pa ne omejuje izvajalca, da lahko tudi za tako naročene paciente izvaja triažo.«
»Neskladnosti je ugotovil v sedmih cepilnih centrih, pri čemer je šlo predvsem za izvajanje cepljenja v nasprotju s strategijo oz. za napake pri vodenju čakalnih seznamov.«
»Je pa res, da napisati seznam želja ni enako kot uresničiti seznam želja.«
»Na čakalne sezname za določeno storitev bi se lahko pacienti uvrstili le takrat, ko čakajo na to storitev in imajo opravljeno vso diagnostiko, ki jo izvedba te storitve zahteva.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju